Հաշվետվություն. Սեպտեմբեր-Դեկտեմբեր

Հաշվետվություն

Այս ամիսները մեզ համար հագեցած ամիսներ էր: Ավելի մանրամասն ուսումնասիրեցինք մեր հայկական ծեսերը: Ուսումնասիրեցինք, թե ինչպես է անցկացվում հացթխիկի արարողությունը: Կատարեցինք զանազան նախագծեր: Այս մի կիսամյակի ընթացքում հաճախ աշխատելով երեխաների հետ, ես օրեցօր ավելի եմ հմտանում: Նաեւ հաճախակի նախագծերի շնորհիվ ես ավելի շուտ եմ ընկերանում երեխաների հետ, ինչը իմ գործում շատ կարեւոր է: Նախակրթարանի սաների հետ պատրաստվեցինք փոքրիկ Էլլայի ատամհատիկին: Մենք նաեւ մասնակցեցինք խաղողածեսի արարողությանը: Նաեւ նկարել ենք մեր առաջին հաղորդումը, որը կոչվում է SPEAK UP:

Կատարված աշխատանքներ

Թթուդրիկի ծես

Մարզական

Բնագիտական

Հեքիաթասաց, թատերական նախագիծ

Խաղողածես

Հացթխիկ

Մաթեմատիկական նախագիծ (Փայտիկներով պատկերներ)

3-6 ՏԱՐԵԿԱՆ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻԿԵՆՍԱԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆԿԱՐՃՕՐՅԱ ԾՐԱԳԻՐ

Գտիր գույնով

Երկրարչափական պատկերները մի օր հանդիպեցին😊

Զգա, թէ ինչ եմ նկարում

Պատրաստում ենք ձնեմարդ⛄

Խորհուրդ ծնողին

Մաթեմատիկական չափորոշիչ

Մաթեմատիկական խաղերը’որպես դասի արդյունավետությանբարձրացման միջոց

3-6 ՏԱՐԵԿԱՆ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻԿԵՆՍԱԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆԿԱՐՃՕՐՅԱ ԾՐԱԳԻՐ

Մաթեմատիկականկարողություններիզարգացումը1-ին դասարանում

Շաղգամ

Ճամփորդները

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *